20090512

Muhabbet kusu isimleri

Muhabbet kuşlarına (özellikle konuşturmaya çalışacaksanız) kısa ve kolay tekrarlanabilen isimler konulmalıdır. ki en çok kullanılanları boncuk, çıtır, şeker, fıstık... gibi isimlerdir.

ayrıca sizler için şöyle bir derleme yaptım;

boncuk, maviş, fıstık ,limon , çapkın, pamuk, şeker, can, miski, bıcırık, cici, çıtır, altın, biber, bulut, paşa, şımarık, aliş, aşkım, bıcır, bıdık, cancan, çıtçıt, efe, mıstık, şirin, yeşim, bambo, çimen, fındık, nazlı, papatya, pırtık, prenses, şaşkın, tiviti, badem , cambaz, canım, cankuş, capkin, casper, cicim, çakır, dodo, gümüş, kaçak, kaya, kekik, lili , minnoş, papi, simarik, sultan, şakir, şesu, şirine, yaprak, yeşil, yeşilim, minik , çisil , cap cup , afacan ,aşkın ,bade, geveze, cicikuş, pıtır, tombiş, minnoş... gibi isimler konulabilir :)

2 yorum:

furkan dedi ki...

abi benim çift muhabbet kuşum var daha geleli 2 hafta oluo ama önceden çiftmişler zaten böyle aradabir öpüşüyolar belki ben yokken çiftleşiyolardır bilmiyorum.. böle ötüyo erkek kuş sonra dişi ve erkek yuvaya girio....ne zaman yumurtlarlar acaba??????????
cevap bekliyorum lütfen cevap yazın...

Ebru dedi ki...

benim kuşlar hakkında bi sorum yok da zaten olsa da görüldüğü gibi cvp verilmeyecek sanırım.. Dikkatimi çeken bir kaç yazı altında daha yardımisteyen kişiler bi kaç soru sormuşlar kuşlar hakkında ve sizde bu kadar bilgiyi yazdığınıza göre kuşlar hakkında baya bi bilgiye sahipsiniz de niye cevap verilmiyor acaba madem cvp vermeyeceksiniz kapatın yorum kısmını insanlar boşuna yazmasın....

Hemen Tıkla!